Boss og Mysti

Boss og Mysti

6. januar 2010

Å der sto vi.....


Fy flate,bli det kaldere nå,da blir det kaldt da....Mandag streiket bilen.Det det var 4 timers vente tid for å få hjelp fra naf.Artig gitt.Det var heldigvis ikke mer en -12 på Stange da,men det var kaldt nok. Jonny og jeg kunne jo gå inn på en kaffe å vente der,men hva med lille Mysti.Hun kunne jo ikke ligge i den kalde bilen så lenge. Jeg ringte Ola,som igjen ringte sin far Terje, så han kom for å prøve å få bilen i gang.Men den gang ei,bilen hadde bestemt seg,den var død.Jeg fikk tak i Lisbeth så hun kom å kjørte Mysti og meg hjem,mens Jonny ventet på naf. Langt om lenge kom de og de kjørte bilen til Elverum. Da var det å kontakte Lisbeth igjen så hun reiste til Stange å hentet Jonny. Mange takk for det Lisbeth. Takk til Ola og Terje som stilte opp for å hjelpe.Nå står bilen på verksted,men hva som streiket er uklart enda :( I dag har vi hatt Lisbeth sin bil så vi har handlet litt (glemte brød :( )og gjort litt småting ellers. Måtte avbestille røngten timen min på Gjøvik,og timen min hos fysioterapauten......fy flate å avhengig vi egentlig er blitt av den bilen.Da slik skjer merker vi ekstra godt at Line har flyttet. Er ikke bare å ringe henne å rope på hjelp nå. Heldigvis er ikke Ola og Lisbeth så langt unna så det er alltids hjelp få.
En ting er sikkert det er ikke lurt å ha med dyr i bilen hverken i kulde eller når det er veldig varmt.


Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar