Boss og Mysti

Boss og Mysti

18. februar 2010

Blandet følelser.

Nå er det tredje natta med pustemaskin,og jeg har ikke hvert oppe en eneste gang.Derfor går jeg ut fra at når jeg "plutselig MÅ opp",er fordi jeg får pustestopp.Jeg er fortsatt mye våken,og i natt våknet jeg to ganger av kvelningsfornemmelser.Det var ikke noe behagelig. Jeg synes trykket på lufta,som blåses inn er for kraftig,så jeg får for mye motstand når jeg puster ut.Har også ligget litt feil,så jeg har den stive nakken.Klokken fem ga jeg opp hele greia,og tok like godt av meg maska. Sov helt til klokka var halv åtte.Skal prøve ut maska i 14 dager,så jeg håper at jeg klarer å vende meg til den på de dagene.Det hjelper i hvertfall mot snorkingen,for i dag hilste Jonny meg med ...god dag snorker´n.....Har nok snorket bra etter jeg tok av maska *ler*. Huff a meg.....stakkars mann ...sier nå jeg.

Astrid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar