Boss og Mysti

Boss og Mysti

17. februar 2010

Min andre natt med pustemaskin.....

Nå har jeg hatt min andre natt med pustemaskin.Det går for så vidt greit. Har vært våken to ganger men har ikke hoppet ut av senga som en tulling. Kroppen min har nok vendt seg til å våkne ved 3-4 tia, så det fortsetter jeg nok med en stund fremover, tenker jeg.Litt småting ellers har forstyrret søvnen. Den ventilen som blåser luft ut er et stort irritasjonsmoment.Men jeg er i hvertfall mer uthvilt når jeg står opp. Med slik maske, puster en automatisk med lukket munn,så jeg blir ikke så tørr i munnen som jeg pleier være. Klarte faktisk å ligge en stund før jeg sto opp. Jeg som pleier "hoppe" ut av senge, sjangle til nærmeste stol,og der sitter jeg til jeg "våkner". Med følelsen av at jeg har hatt den fyllekula......hver natt liksom......ikke rart en blir sliten av å sove. Ikke har jeg snorket i natt heller.....Jepp ,det går framover.

Astrid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar